CRAZYPIC


#vänskap
Har haft gjort väldigt mycket denna dag så jag tar det kort, 09:00, cul, plugg, fotat, packat, träffat Victor, maln, kvällsdopp med Linnea och Milla, (martin,johan), duschat osv, osv. Fast jag har haft det stressigt så har jag haft en kanon tisdag! Vill även passa på och berätta att jag är så himla taggad till gatufesten, dock ska jag bara dit på lördagen men jag känner på mig att det blir en dag som jag kommer att minnas!! Jag kommer vara där med jätte trevligt folk, det kommer vara super bra artister, skumtältet osv!
pusssss

btw! kommentera inte anonymt, det är så tråkigt och inte veta vem som skriver kommentarerna! :-(

Kommentarer
Postat av: Ove

hihi underbart söta vi var på bilden! :-*

2012-07-05 @ 01:12:09
URL: http://orli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0